Friluftsforum :  Friluftsklubben i Oslo The fastest message board... ever.
Forum for diskusjoner omkring friluftsliv, Friluftsklubben og Friluftsklubbens aktiviteter. 
Onsdagsturer 2014 spinning smiley sticking its tongue out
Skrevet av: Aina ()
Dato: 04. februar 2014 kl. 22.17

Vi fortsetter i år med en fast onsdagsturkveld i hver måned. Oftest er den på første onsdagen i måneden, men kan flyttes til en senere onsdag ved spesielle anledninger. Disse turene har ennå ikke et fastlagt program og vil planlegges ganske tett opptil den aktuelle turdatoen.

Sjekk turprogrammet for mer detaljer og planer over onsdagsturen våre i 2014: [www.friluftsklubben.no]

Muligheter: SvarSitér
Re: Onsdagsturer 2014 spinning smiley sticking its tongue out
Skrevet av: Aina ()
Dato: 04. februar 2014 kl. 22.25

Første onsdagsturen i januar var planlagt til Ekebergparken, og det var flere påmeldte. Imidlertid kom endelig snøen den aktuelle onsdagen, og med et skikkelig snøvær så ble sikten til å beundre statuene ikke så bra. Vi ble derfor enige om å flytte den turen til våren, også fordi jeg vet mange er interessert i en tur rundt i Ekebergparken. Følg med, mer info kommer til våren.

Imorgen blir det onsdagstur i Østmarka fra Ellingsrud parkering til Mariholtet. Se turinfo og nyheten på første siden. Selvsagt skal datoen være 5. februar (og ikke mars som jeg først skrev). Vi er alt 8 påmeldte til skitur i morgen, men plass til flere. Mariholtet er en av de få serveringsstedene som har kveldsåpent, med mange godsaker i disken.
Påmeldte så langt er: Aina, Lin, Sara, Anne-Marthe, Hans Edvard, Anton, Iver Nicoolai og Øyvind (turleder). Bli med da vel ;-)

Re: Onsdagsturer 2014 spinning smiley sticking its tongue out
Skrevet av: Lin ()
Dato: 23. juni 2014 kl. 08.10

Klarte ikke å finne ut av forum hvor månedens onsdagstur går i juli, mulig det ikke er lagt ut ennå?

Da jeg har et forslag til onsdagstur nå i sommer så skriver jeg det her;

Det er velig fint på øyene ute i fjorden og de er absolutt vært et besøk.
Onsdagsturer med mat har vært populært, det er muligheter for bespisning
både på Gressholmen og Hovedøya. (På Langøyene er spisestedet stengt i sommer).
Båtturene ut til øyene er korte, 5 til 15 min og går på vanlig Oslo takst kollektivt.

Noe å tenke på?

Beklager, kun registrerte brukere kan skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.