Friluftsforum :  Friluftsklubben i Oslo The fastest message board... ever.
Forum for diskusjoner omkring friluftsliv, Friluftsklubben og Friluftsklubbens aktiviteter. 
FiO brosjyre og turplaner vår/sommer/høst 2013
Skrevet av: Aina ()
Dato: 23. mars 2013 kl. 17.11

Vi planlegger turene våre ganske lang tid i forveien, og det tar alltid noe tid før de er ferdigstilt til Friluft og nettsidene våre. Vi har nå alt laget turprogrammet ferdig for vår/sommer/høst 2013, og er i prosess med å skrive detaljene klare for Friluft 2/2013, som vil gå i trykket midt i april.

Iår har vi i tillegg laget en brosjyre over turprogrammet, som vil bli distribuert via Ola Dilt tur-O konvoluttene. Opplaget er på 1300, så vi får spredd mange brosjyrer spesielt til turfolk rundt Østmarka og omegn. Vi hadde også med oss en bunke av disse brosjyrene på generalforsamlingen, slik at de som var der alt har fått våre planer og datoer. Alle fremmøtte ble oppfordret til å tok med seg noen ekstra til utdeling til familie, venner og bekjente.

Vedlagt er tursidene av brosjyren i innscannet versjon (var ikke mulig å legge ut hele pdf-brosjyren i forumet). Mer detaljer kommer snart, men her har dere datoer og turplanene våre for neste halvåret.

Muligheter: SvarSitér
Re: FiO brosjyre og turplaner vår/sommer/høst 2013
Dato: 01. mai 2013 kl. 16.19

Vi har også brosjyren i pdf-format som kan skrives ut på et A4-ark. Send evnt. en epost til meg; agrymyr@yahoo.no eller til vår generelle epostadresse; epost@friluftsklubben.no hvis du ønsker pdf-brosjyren oversendt.

Den kan også fås ifm. deltakelse på en av våre turer eller medlemskvelder smiling smiley

Dato: 06. mai 2013 kl. 15.13

Da er alle turene publisert på nettsidene våre, så dere kan lese mer detaljer og glede dere smiling smiley
Friluft 2/2013 kommer også i postkassene veldig snart.

Dato: 13. juni 2013 kl. 14.22

Jeg må dessverre avlyse sykkelturen 26/6 gjennom Krokskogen. Jeg er fortsatt ikke frisk nok fra virusinfeksjonen jeg pådro meg i Peru og har mistet utholdenhet/styrke til å klare den om bare 2 uker.

Mulig jeg forsøker å finne en ledig lørdag eller søndag til høsten for å gjennomføre den, for jeg prøver å få til en slik langtur hvert år. Isåfall legger jeg ut info på forumet - eller så dukker den kanskje opp på turprogrammet neste sommer.

Beklager, kun registrerte brukere kan skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.